Perfect! Well, not.

Så Viksjö har inte direkt varit mitt favoritställe här i Stockholm. Det är dött, ensamt. Mer familjer i husen är unga människor eller hur man ska säga. Det jag dock gillar med Viksjö är att det är en skön stillhet och nästan inga problem under natten. Nästan.
Problem 1: Det ligger fortfarande i Jakobsberg.
Problem 2: Alla vet vart vi bor, iaf dom flesta.

Med problem 2 så har folk fått för sig att det är bara att komma förbi här och knacka, anytime of the day. 
Som till exempel halv tre på natten, när man äntligen har däckat för att man har saker att göra dagen efter.
Ja, då är det INTE okej att knacka och fråga om du eller din kompis får sova över för att ni inte har någonstans att bo. Nej, crackheads eller ex eller båda två FÅR inte komma hit och förvänta sig att dom kommer att komma in hem till VÅRT hem. Haha så yes, nu vet ni! :D
Nu ska jag fixa mig för att ha en underbar dag med mannen och familjen! Ciao! :D

Kommentarer
Postat av: lisa

men slyvvtttaa ska du säga ^^



p.s jag vet inte vart ni bor! eller jo kanske, jag tror jag vet ahaha

2011-07-24 @ 12:34:29 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0