23 mars 2011

Vaknade med ett ryck och flög ur sängen när telefonen ringde. Klockan var ööööver tio, då systra mi skulle ha kommit hit och tvättat. Jag skulle vara den som skulle öppna ytterdörren för henne, så hon slapp chilla i tvättstugan hela dagen haha. Som tur var så hade hon också försovit sig så stackars syster fick inte stå ute och vänta i tre timmar haha.

Imorgon och på fredag ska man tydligen jobba? Suck, but a man's gotta do what a man's gotta do haha.
Igår mötte jag upp lilla vackra Ava och vi hade vår terapi samtal som vi brukar ha. Denna gång var den dock lite annorlunda haha. Min söta brudträna (;

Nää, känner mig lite seg. Så ska nog krypa upp hos fästmannen och mysa.
CiaO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0