13 november 2011

Har egentligen inget att skriva här, inget nytt eller intressant att berätta.
Livet rullar på, ekonomin är tajt men vi har bara oss själva att skylla haha.
Nej men man är i en situation där man faktiskt klarar sig. 2012 kommer allt vara som det ska vara så it's all alright!

Annars?
Söndag idag och imorgon blir det jobb. Ska även jobba över så det är ju inte så kul på en måndag liksom, jag kommer ha the monday blues imorgon iallafall.
Får se när jag somnar idag, råkade somna mitt på dagen då jag la mig sent i lördags och vakna tidigt idag för att se Jimmys systerdotter tävla i gymnastik.
Förhoppningsvis så somnar jag vid tolv tiden så jag är lite pigg imorgon.

Kan inte heller fatta att det är november. Att Crystal är sju år gammal, jag och Jimmy ska snart fylla ett år tillsammans.
Det var den här månaden vi sågs för första gången, för exakt ett år sen haha. Tiden går så sjukt snabbt, jag längar efter en massa saker.
Speciellt två saker, större lägenhet och anledningen till varför vi vill ha större lägenhet haha.
Fast måste börja prioritera om, annars kommer det aldrig funka.
Men snart så, ge mig bara lite tid :)

Nä, ska dricka upp mitt te och kanske ta en smygcigg också, samtidigt som man spelar wordfeud med älsklingen hihi.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0