Wunderbart!

En helt klart underbar dag idag.
Söndagen avslutades med en full mage och trötta ögon. Vaknade så klart lite senare än tänkt och fick skynda mig genom Jimmys mammas lägenhet.
Fick låna den för en dag pga vår renovering av badrummet hemma, suck. Men som tur var fick vi dusch och en normalt fungerande toalett vilket vi blev mycket tacksamma för!
Så ja, jag duschade och borstade tänderna så fort jag kunde.
Sen så fick man en väldans fint sms av mor min så idag får man stanna hemma hihi.
En ledig måndag! Och man fick den när man minst anade det, woho!

Aja, nu ska jag packa lite av grejerna och ta mig hem med mannen till chockadrutan på 29,1 kvm och missen Luna. Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0