Det är inte jag, det är du.

Jag sitter och asgarvar åt lite blogg inlägg jag läser från människor man är, vad ska man kalla det nu haha, bekant med? Jag sitter och flinar åt dumheten på bloggen, på dom "perversa" sakerna dom skriver.

Det är väldigt få människor jag tycker förtjänar min respekt och det är därför få människor har den.
Jag har tröttnat på så många för att dom fortfarande tror att dom är 15 år gamla fjortisar, jag har tröttnat så otroligt!
Så varför ska jag spendera min tid på att höra samma skitsnack man hört sen man var 15 år gammal?
Varför ska jag slösa min tid på saker jag inte vill göra bara för att "hänga med"?
Nej nej, ni har alla fått min förklaring. Du har fått min förklaring. Men du valde att låta dryg och stanna vid 15 års åldern, fast livet ändrat sig så sjukt mycket.
Vet ni varför det går fucked up i era liv, för ni tar inte tag i era liv. Så enkelt är det.
Ni lever i en illusion, där ni fortfarande är unga & dumma. Där det finns ursäkter för allt.
Nej tack, jag har tröttnat på sånt och nu gör jag slut med er haha. 
Jag har tillräckligt med problem i mitt liv, som NI redan vet men inte bryr er om, så jag kan tyvärr inte kämpa med mitt liv och med ert liv right now.
Din röst och din dryghet när jag försökte förklara var nedvärderande och det tål jag inte.
Jag har min gräns.






And everybody knows you've fucked.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0