13 februari 2012

Örk, det är en jobbig dag idag.
Illamående och smärta i, vad jag gissar är, bäckenledsmärta.
Inte kul någonstans. Känner smärtan överallt känns det som. Sitter och läser här för att se om det handlar om det eller inte och vilka saker jag kan göra för att minska på smärtan.

Förutom det så sitter jag på rast nu. Försöker samla kraft för att fortsätta jobba. Drömde att jag sjukskrev mig en dag pga allt, men fan det får icke hända. Jobbar man 60% så är det inte mycket man tjänar.
Sköna tider nu när man är gravid men några timmar extra hade inte skadat haha.
För att byta ämne helt plötsligt, så måste jag göra om bloggen. Känns inte riktigt som jag längre hoho. Men för att fixa det måste man ju ha en dator. När far min åker till Chile ska jag låna hans, i smyg haha. Skulle vilja stanna hos mamma den tiden också men vet inte hur vi ska ta oss till med katten isåfall. Om vi inte tar med oss den vill säga. Men omöjligt när katten hemma hos mamma är en riktig hater haha.

Åh jag bara tänker just nu. Hur mycket jag älskar mitt liv.
Hur långt jag har kommit. Jag har en man som älskar mig och snart har vi en bajskorv tillsammans. Längtar efter september! Tiden går så sjukt snabbt. Som sagt, imorgon är man elva veckor. Inte jääätte mycket, men mycket iaf ;)

Nä ska sluta skriva nu. Ska bara njuta av min rast i typ 10 minuter till hoho.
Ciao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0