Hejsan hoppsan!

Nu kanske man äntligen kan ta och skriva här.
Mitt liv har kretsats runt att få en bulle i ungen och sen ha en bulle i ugnen. Det har jag inte direkt velat dela med mig förrän dessa jobbiga tre månaderna har gått då missfalls riskerna minskar. Vi är i vecka 10+5 just och varje tisdag blir en ny vecka.
Det vill säga att nu på tisdag är jag i vecka 11 och nästa vecka är det vecka 12 och där är dom tre månaderna hihi.
Vi har redan vart hos barnmorskan och allt såg bra ut med mig iallafall. Blodtrycket är bra, järnvärdet är bra och sockergrejen var bra. Vikten var på 58 kg så snacks om att gå ner i vikt. Något jag får höra på jobbet väldigt ofta haha, inte kul!
Dom första veckorna var ju hemska!! Jag kunde knappt äta något, mådde illa konstant och smärta smärta smärta överallt haha. Men det är värt varenda lilla sekund!

Jag är helt jävla överlycklig. Nojjig som fan för ja, man blir ju orolig för lill skiten där inne. Men längtar som in i helvete just nu.
Måste fixa dator så jag kan fixa bloggen! Måste göra ändringar nu vettni! Idag ska vi även kika på lägenhet i Jakan så iih hoppas allt går bra denna gång!

Ciao! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0