HJÄLP!

Jag behöver hjälp!
Jag älskar Twilight, galet mycket och ska beställa ett armband från en söt tös som gör SJUKT fina armband.
Hennes namn är Sandra och hennes blogg heter http://blandminaord.blogg.se.
Nu är det så att jag vill ha ett Twilight inspirerat armband, med stjärnor och ett fint hjärta där hon skriver ett citat.
Problemet är nu..vilket citat ska jag ha?
Det finns så många underbart vackra citat, några jag har tänkt på men jag undrar nu.
Vilket är din favorit citat från Twilight sagan?


Kommentera gärna och hör av er!
PUSS <3




Kommentarer
Postat av: The Girl With Blue Eyes

sv: hmmm de finns så många!!! men de klasiska typ: And so the lion feel in love with the lamb, Look after my heart I've left it with you, you are my life now, love life mening... over, be safe, it's twilight, do you want this to be the twilight of your life?, you can have my soul it's alreddy yours.



Sen gillar jag personligen väldigt myk bellas citat i twilight: Without the dark, we'd never see the stars. och stupid shiny volvo owner haha så klockren!



Hoppas att någon av dem passa ^^,



xoxo The Girl With Blue Eyes

2009-12-24 @ 12:17:32 / URL: http://www.thegirlwithblueeyes.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0