snart 2010

Snart ett helt, nytt, fräsch, oskyldigt nytt år. Som jag har längtat efter så mycket.
Efter allt som har hänt, efter alla ups and downs har jag lärt mig en massa. Mycket mer om mig själv. Att jag är starkare än vad jag trodde, att jag har människor som verkligen bryr sig om mig och som glädjer sig över mina beslut här i livet. Jag har kommit närmare familjen, särskilt mamma, och det gör mig så glad.
För vad som än händer så har jag min familj kvar, vid min sida. Som stöttar mig och älskar mig precis så som jag är. Med mina fel och med mina misstag. Det kommer kännas jobbigt att lämna dom för nästan ett år, men det är något som man ibland måste göra.
Jag har blivit en sån hatare, en så arg människa. Alltid sett det onda i människor, aldrig litat på någon. Jag ska ändras, jag ska sluta hata. Hata människor som inte ens förtjänar mitt hat, mitt tänkande eller mina känslor.
Jag har sagt det förut men nu, detta år kommer det ske. Jag kommer komma ur detta starkare än någonsin. Visare än förut och modigare än jag någonsin vart. Det är första gången jag verkligen längtat efter ett nytt år. När jag tänker tillbaka, exakt ett år sen satt jag här. Utan positiva känslor, mådde skit, ville dö. Jag grät hela tiden. Jag grät när klockan slog 00.00. Och när den slog klockan tolv, var jag i mitt rum och grät. Tårar rann ner min kind, en massa tårar en massa smärta. Jag hade inte ätit, bara druckit. Ville försvinna ur helvetet.
Men nu sitter jag här, mer bestämd än någonsin över att vara starkare och gladare.
Detta år, kommer bli det bästa året i mitt liv.

Gott nytt år mina nära och kära, jag älskar er!


Kommentarer
Postat av: Vannaa

Gott nytt år niña!! hoppas du hade kul igårkväll..och vettu som du skerv för exakt ett år sen(igår dårå) så grät ja också.. grät mig igenom hela nyår.. haha tänka sig så mkt saker vi gjort samtidigt på helt olika håll av stan haha.. sjukt läskigt

2010-01-01 @ 17:15:52 / URL: http://vannaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0