BOOH!

Hjälp!

Läste artikeln nyss, tyckte det var kul då jag precis skrev om det :)

Social fobi.
Att tala framför folk kan framkalla svettningar, muntorrhet och rodnad. Och det är bara några av symptomen hos människor som lider av social fobi. Rädslan kan utvecklas till skräck för att äta framför andra eller att umgås med andra än familjen. Rädslan uppkommer i barndomen, vanligtvis i 13-årsåldern.
Så många som 10 procent av oss känner obehag av vissa sociala situationer, men enligt en amerikansk undersökning presenterad i "Archives of General Psychiatry" blir bara drygt tre procent påverkade i sitt dagliga liv.


Kommentarer
Postat av: Viggo

Haha, olycklig? Du fick väl en påse med massa grejer? =D

Haha, jag skulle hoppa på små rosa moln ett tag då =P

Var du på Rigoletto?

2009-11-21 @ 11:18:12 / URL: http://thetwilights.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja, men var du där? jag kollade efter dig men viste inte riktigt vad jag skulle kolla efter :S



Kram!

2009-11-21 @ 14:20:12 / URL: http://thetwilights.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0