!

Kom hem med mor för en stund sen!
Var hemma hos syster min för att hälsa på henne och bebish. Tösen har vuxit så sjukt mycket, hon fyller en månad idag faktiskt!
Det coola är att innan hon fyllde en månad så har hon vart för "mogen" för sin ålder haha.
Hon verkligen kollar på en, följer en med blicken. Försöker få ljud att komma från henne, om ni fattar, och både skrattar och ler! Hihi hon är så sjukt söt min lilla tös.

Idag så betalade jag, mor och far rättare sagt, flygbiljetten till Chile. Så nu är det klart, nu är det spikat.
Ingen återvändo, nu fan är det igång! Shit..
Nu är det några saker till som måste göras för att försöka skaffa Visum innan jag åker, bråttom bråttom nu fan!
Börjar bli skit nojjig och osäker, usch. Kommer sakna familjen så jävla mycket att det gör ont.
Jag flyr från min verklighet tack vare en idiot. Usch, att jag låter mig påverkas så mycket..
- Jag rekomenderar att du köper ett liv, en hjärna och ett hjärta nu när du tjänar en massa cash din türk -
Yes yes, allt jag vill känna är hat. Hat och hämnd.
Fan, kolla vad du gjort med mig! Du har FÖRSTÖRT mig ditt äckliga svin.

Ändå.. -försöker lugna ner mig- ... ska försöka sova.
Om inte min syster dotter Crystal har något för sig imorgon så vill jag gärna umgås med henne och mor min..
-GRÅT INTE SINDY! WTF?!-
Min fot är svullen och blå och gör ont.

Buenas noches.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0