God eftermiddag!

Hur är läget? :)
Kom nyss hem från Jakobsberg centrum -som inte ligger i stan-. Är smått nöjd med dagens ärenden.
Gick till Nordea för att föra över pengar till mitt konto och för att fråga lite om tillägsförsäkringen som man får om man är Nordea kund och betalar mer än hälften av sin biljett med sitt Visa kort.
Ganska najs faktiskt.
Killen som jobbade där var lite off och lost, det var gulligt i början men sen blev det bara jobbigt haha. Stackarn.
Så nu har jag 11.579 kr på kontot för att köpa min biljett, IDAG hoppas jag.
Åh and btw, blev "påkörd" idag haha, INTE kul.
Pappa går inte, om man kan säga så, utan han har en såndär ehm..typ rullstol som man kan köra haha.
Han backa rakt in på mig, körde över min fot. Fifan gjorde sjukt ont och sen så märkte inte att jag fortfarande hade skiten och honom på min fot haha.
Jag sa inget heller..vet inte varför. Älskade smärtan iofs.. fast min kärlek för smärta kan jag förklara en annan gång.
Nu ska jag fixa registerutdrag från polisen haha.

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0