hostattacker.

Det är vad jag har nu för att jag är sjuk, vilket jag har skrivit typ hundratals gånger. Men skitsamma.
Borde egentligen sova nu för imorgon vill jag fan inte vakna sent utan vill gå upp hyfsat tidigt och städa mitt rum!
Mitt rum ser ut som fan just nu, det är kaos. Jag har haft det värre men det har vart såhär stökigt i flera dagar nu och jag får ångest när jag ser mitt rum.
Samtidigt orkar jag inte bara börja plocka upp och städa för när jag städar så måste jag fixa minsta lilla.
Sängen, böckerna, stället där jag fixar mig, garderoben, där tvn är. ÖVERALLT! Allt ska vara fläckfritt och det är då jag vet att jag gör det det är då jag tänker att jag inte orkar. Men shit vad jag kommer att hänga mig själv om inte jag börjar fixa imorgon, seriöst. Såhär kan jag inte fortsätta ha det.

Nu kollar jag på New Moon Premier Live @Myspace sidan. Klickar på rutan varje gång fansen skriker, lite kul.
Ska nog inte kolla hela, då jag är lite trött och vill upp, som sagt, hyfsat tidigt.
Åh suck nu sa snubben att det är World Premier? Men..det är väl inte det? Nej det är det fan i mig INTE!

Oj nu dök Lykke Li, svensk tös. ÅH LYCKOS LILLA FLICKA! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0