Suck.

Fortfarande sjuk, ligger på soffan och tycker synd om mig själv.
Tvingar mor min att tycka synd om mig själv också, sympati plz?
Kikar lite på tv samtidigt som jag ligger med datorn på knät och kikar på apple.com och PerezHilton.com.
Fyfan vaknade sjukt sent idag, vid tre tiden. Snacka om att slösa bort en hel jävla dag. Ångest.

Men alla pluggar eller har jobb fan, ååååååh. Plus så är man sjuk som satan, ännu mer ååååååååh.
Bara nyser och hostar hela tiden, blä.

Har inget annat intressant att skriva.
Kollar på Biggest Loser, vissa fick ringa hem och allt jag hör dom säga är att "baby", "i love you".
Blö, blir äcklad. Inte för dom..men för blä kärlek.

ATJO! okej over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0