BARCA!



Som de flesta vet så spelar Barca idag mot Inter, de spelar just nu faktiskt, och det betyder att de måste vinna! Vinner de inte så är de ute ur Champions League och det vill man verkligen INTE! Så här sitter man klockan tre på eftermiddagen med öl och cigg och snart ska man ut en snabbis och köpa någon fettomat att äta medan man kollar på matchen. Jag gissar på att Barca kommer att göra mål precis när jag gått ut ur dörren. Vill inte missa målen så hoppas de gör åtminstone ETT mål innan jag drar ut.

Suger på uppdateringar, måste skärpa mig!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihiih IN YOUR FACE DOM FÖRLORA :D <333

2010-04-30 @ 18:00:10 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0