Double up James, double up



Två James, två snyggingar. Tycker dom liknar sjukt mycket, vackra båda två. Modellmaterial. Alla känner väl James Dean, han hann göra några filmer innan han dog i en bilolycka 1955. Vilken slöseri på sån underbar och vacker begåvning. Det är så synd när folk dör så unga. Båda är som sack sjukt heta, en bekants bror har en bild där han också liknar James Dean väldigt mycket eller kanske han liknar James Franco mer? Struntsamma, han ser bra ut han med men tyvärr inget jämfört med dessa två höhö.

Till något helt annat, är i Temuco nu med min söta kusin Anubis. Det betyder att jag snart åker hem. Inte än men jag känner att dagarna nu kommer att gå fortare då jag kommer att flytta ganska mycket till andra städer. Jag ska vara i Temuco i en och en halv vecka typ och sen vidare till Concepcion för några två, tre dagar. Efter det så ska jag iväg till Santiago och stanna där tills jag åker iväg hem till Sverige. Så mycket jag måste göra nu, så mycket jag längtar efter att göra innan jag åker iväg hem så tiden känns knappt vilket är skönare för det betyder att dagarna kommer att gå fortare och jag kommer att vara hemma snabbare! Nu ska jag fortsätta äta kakor, chips och dricka cola haha. Fetto varning? I KNOW!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0