Drinkin' some thé alone

Jag var ensam nyss, nu kom kusinen hem hehe. Fan, jag som ville sova lite haha! Känner mig helt trött och nere, vet inte ens varför. När jag kommer hem till Sverige måste jag till doktorn och kolla lite, för många säger att det jag har kanske är anemi, alltså blodbrist. Det kan vara därför jag känner mig trött och hängig hela tiden fast jag sover bra. Det är jätte irriterande för att om jag sover för lite så är jag trött och hängig, om jag sover mycket är jag trött och hängig och om jag sover som man ska så händer det likadant. Håller på att läsa på www.vardguiden.se om blodbrist/anemi och ja, dricka te och kaffe försämrar kroppens förmåga att ta upp järn. Fail där när man sitter och dricker te just nu, får ta och minska på det då jag ääälskar te. Det jag måste göra är att äta mer gröna grönsaker som tex. broccoli, mer mjölk, apelsinjuice (som har c-vitaminer, right?), blodpudding..usch det tänker jag INTE äta fast det är bra. Kött har det också men jag gillar inte kött så mycket. Är mer en grönsaksmänniska jag! Har inget mer att skriva om just nu, jo förutom att jag lägger en bön åt en av mina älskade systerdöttrar som har maginfluensa. Hon är inte ens ett år gammal den där sötnosen, suck. Så ledsen är man just nu pga det. Hon mår inte alls bra, fan alltså. Aja, ska be för henne och ni som tror (spelar INGEN roll vilken religion eller tro) gör det ni med är ni snälla?

Nu ska jag välja ut tre bilder som jag ska ha på min blogg, cya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0