In the night I hear them talk

Ööh, jag vet inte vad jag ska skriva. Bloggtorka fo' sho bro. Har bara legat och kollat på tv idag. Sen duschat och ätit and that's all. Sen så har jag ju obviously suttit vid datorn och kikat runt på andra bloggar, läst nyheterna och checkat facebooken och mejlen. Just nu sitter jag här och fryser och lysnar på The Voice. Är helt galet kär i en låt. Edward Maya - Stereo Love! Jag tänker och saknar Kreta när jag lyssnar på sån musik. Fan KRETA! Hoppas man kan åka dit under sommaren, vilket jag inte tror haha. Hade jag haft pengar skulle jag gärna ha åkt iväg, men tänker göra det så fort jag samlat pengar. Undra vem man kan åka med? Skulle vara skit najs att åka med tjejerna, åtminstone med syster Clarisa!

Nej, dags för "frisk luft"!
Har bara en frisk luft grejsemojs tack vare 'babyface'. Fakk han.


Kommentarer
Postat av: Linn-Lay

oj gjorde det inte ont att ta hål där :D

Hur har din helg varit då? :D

2010-04-25 @ 15:59:31 / URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0