There's no place like home

Sitter med pajamas på och ska snart sussa. Har vart en ganska okej dag, typ. Dagen började som alla andra dagar men det sjönk för varje timme som gick. Jag vill hem. Vill inte vara kvar här, saknar familjen och vännerna för mycket. Jag vill ligga i mitt rum och uppdatera bloggen. Inte i någon annans vardagsrum. Ju mer jag snackar med min familj och mina vänner desto mer saknad känner jag. Ska nog inte resa bort såhär länge och så här långt bort på ett jävla tag alltså, ska nog säker inte ens göra om detta haha. När jag landar i Sverige kommer jag nog börja gråta av lycka, fyfan alltså. Än har jag inte gråtit av saknaden här i Chile iallafall, kanske gör det inatt? Who knows..? Nej ska nog sluta skriva nu, är helt jävla deprimerad och vill inte tänka på det här mer. Vill bara bort härifrån. God natt älskade Sverige <3


Kommentarer
Postat av: Bavve amin

Klart jag skämtade. Ska absolut inte sluta blogga!

2010-04-22 @ 15:22:52 / URL: http://baveamin.blogg.se/
Postat av: KARRE

aw.. hoppas du mår bättre snart! <3

2010-04-22 @ 21:20:28 / URL: http://jovkar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0