Up up and away

Fyfan va kallt det är! Solen skiner, det SER varmt ut men jag fryser. Som fan, as usual. Alla på min msn lista är tråkiga! Det gör saken ännu värre, är SÅ uttråkad så det inte är sant. Sitter och spelar "Hang up Friend" på facebook, så tråkigt har jag det. Fatta haha. Har LOPPBETT över hela kroppen, loppbett! Förstår ni hur jobbigt detta är? För inte bara är loppbetten jobbiga utan jag är ALLERGISK mot loppor. Så jag får sådana feta utslag så det kliar och gör så himlans ont. Tur att man slipper sånthär hemma i älskade Sverige. PANIK jag vill hem nu nu nu. Okej ska sluta skriva nu, har ändå inget viktigt att skriva.
Imorgon åker man till kusinvitamin! :D



SCHNYGGO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0