You'll make it through the night

Aj, har så ont i magen! Okej, inte awful ont så att jag gråter men den låter som fan! Försöker klura ut om jag ätit något med mjölk idag men det har jag väl inte?! Om inte sockerkakan jag gjorde igår gjordes med margarin med mjölk, you know. Hemma i Sverige finns det ju laktosfri margarin och smör men här, ja här finns det ju vegetabilisk margarin och smör men det är inte ofta de bryr sig att köpa det. De tar det somm finns, det billiga. Gick nyss till kylskåpet och ja, det var med mjöööölk. Åh vad jobbigt! Magen låter som fan och det är så awkward, det låter som något annat haha! Aja, får väl stå ut med detta. Inget annat jag kan göra. Har redan borstat tänderna och ska börja fixa bäddsoffan för jag orkar inte sitta och prata eller något med någon idag. Mådde helt okej idag men mår inte så värst bra nu. Samma sak som igår och några dagar innan, jag vill hem till Sverige. Men snart är det countdown, längtar som fan.

God natt älskade Sverige, hoppas ni sover gött inatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0