butterbrain.

Gick in på Lisas blogg och lyssnade på en låt som hon lade upp. Oskar Linnros - Din mamma haha, den är ju sjukt bra! Aja, haft en najs dag idag. Ätit injera, för tredje gången iår. Jag är i sjunde himlen. Mätt och lycklig haha.
Har förutom det inte gjort något annat, men imorgon blir det lite mer att göra. Man har lektion, naturkunskap, från nio på morgonen till tolv på dagen. Efter det så blir det att träna och sen hemgång och plugga skiten ur mig! Har matteprov nästa vecka på måndag och jag längtar verkligen inte efter det. Jag är så nervös för att faila, vilket skulle vara så typiskt mig haha, snyft. Men men, livet är hårt ibland haha!

You know what I just did? Beställde världens vackraste halsband! Från denna bloggerska som heter Sandra.
Jag har innan köpt ett armband från henne, som jag fortfarande är helt kär i haha. Älskar hennes smycken. Hon har en egen blogg där man kan se smyckena. Den hittar ni här.


Detta är halsbandet jag beställde. Så vacker!
Hade en liknande men den blev "snodd" av en idiot jag inte har kontakt med längre.
Men ändå, är helt kär i den iallafall!


Detta är armbandet jag köpte från henne för, ett år sedan?
Två citat som jag gillar och som betyder mycket för mig. "Be Safe" kommer från Twilight och "Remember" är ja, privat men betyder loads.

Där ser ni iallafall! Den här tjejen har en riktig talang och är en seriös säljare. Så, you acting stupid och inte är seriöst så f.off och så har ni med mig att göra haha!
Kika åtminstone in på smyckes bloggen Sunrise och kolla runt (;
Nu blir det The Office och sömn för mig. Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0