snark.

Ligger här i sängen och har ingen ork alls att ta mig upp. Har redan missat träningen så det ger mig en grov jäkla ångest. Särskilt när jag vet att den går ut imorgon, snyft snyft. Får ta och förnya den imorgon. Senare idag har jag möte med tjejjouren, eller senare och senare. Det är om några timmar. Så det är egentligen dags för mig att ta mig upp ur sängen och börja fixa sig. Men åh vart finns orken när man behöver den?
Vet fortfarande inte vad som händer ikväll pga en grej och det gör det bara värre. Med min vanliga otur kommer jag sitta inne hemma idag, as usual. Jag vet, jag låter jätte negativ men jag är en såndär person som alltid förbereder sig för det värsta. Istället för att ge mig själv falska förhoppningar och sen bli besviken. Okej okej, dags att gå upp nu, usch och fy!


Ser ni inte hur mysigt det här är?! Åh, jag älskar min säng <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0