I'LL LOVE YOU EVEN AFTER WE DIE

Okey, jag var nästan uppe i 24 timmar. Fan att jag inte klarade av det! Eller jag skulle säkert ha klarat av det om inte min dumma hjärna sa "aah okej, visst vi lägger oss daaaa"!!
Var fan inte ens trött när jag spelade och körde för fullt, men sen när jag la huvudet på kudden då slockna jag direkt.
Black Ops har seriöst tagit över mitt liv haha. Idag ska jag spela också, med Jimmy först och sen när han drar hem så spelar jag själv haha. Fast ska inte vara uppe för länge då jag inte kan sova ut dagen efter. Det är ju fan nyår imorgon! Fatta hur sjukt snabbt tiden går alltså, det är ju otroligt. Det har jag skrivit typ några gånger nu den senaste tiden, men det är fan vid dessa högtider man verkligen märker hur effin snabbt tiden går!

Nej, ska ta och klä på mig nu. Måste dra till cööp en liten snabbish och sen måste jag fixa maaaaat.
Skriver senare (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0