17.41

Jajamensan klockan är 17.41 här i Chile nu, lite svalare men fortfarande riktigt riktigt varmt :D
Börjar bli lite trött då klockan börjar närma sig nio hemma i Sverige, men det gäller att hålla ut. Kusin var tvungen att gå till doktorn så jag tror inte vi kommer att besöka mormors grav och träffa morfar. Får nog göra det imorgon eller någon annan gång. Just nu sitter jag framför min tjej kusin som också sitter vid datorn haha, vi ser ut som två söta nördar! Jag gillar det här, alltså i Chile. Väldigt mycket. Som sagt saknar jag familjen, hade dom vart här hade det vart perfekt men aah, just nu är det inte så tyvärr. Jag tror att detta kommer att hjälpa mig så mycket, jag är redan mindre "blyg", fast det kanske har att göra med att detta är min familj? Men det var skit svårt i början, tur att mina kusiner är så jävla gulliga. Äldsta kusinen från min mosters sida här i Chile är så snäll, helt kramgo! Snacka om att jag kommer att grina när jag väl åker härifrån, men det är om ett jävla tag det ;)
Nej, nu ska jag fixa lite grejer här.

Cya peeps ;)

Kommentarer
Postat av: Wallerie

Vad glad jag blir för dig! :D Vilken tur att din släkt är så välkomnande, det verkar som att du är väl omhändertagen. Blä på dig för värmen dock, här domnar både näsor öron och hakor bort när man är ute.

2010-01-27 @ 01:53:32 / URL: http://wallerie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0