fyfan

vilken jävla dag alltså! Vart upptagen hela dagen, fick svika någon pga av en viss händelse och det kändes INTE bra alls. Har fortfarande ångest för det fan, fan fan!
Idag har dagen vart upp och ner, all the time! Bara nyss kan jag ta det lugnt lite och snart ska jag sova ut.
Imorgon ska jag vakna halv sju på morgonen för att vara hos kunsolaten klockan nio, prick.
Allt är packad, allt är typ klart så ja.. dags att dra va?
Känner mig nere faktiskt och seg i hjärnan efter imovanen, jag älskar alla och hatar alla samtidigt haha. Fan vad jag kommer att sakna imovane. Snyft.
Jag kan inte skriva just nu men ja lovar att jag kommer att skriva innan jag åker iväg till Chile!

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0