Goddagens!

Jaha, mitt första inlägg här i Chile! Förlåt för att det dröjde så mycket, men har inte haft tillgång till internet förrän nu. Jag vill tacka alla kommentarer jag fått på bloggen om resan, det värmer!
Ni ska veta att resan gick bra, bättre än vad jag trodde faktiskt och jag känner mig faktiskt lite som hemma här borta. Jag trodde att det skulle gå jätte segt med att känna mig bra här, men fyfan vad fel man kan ha säger jag bara hoho. Är just nu i Temuco, en stad i Chile (ofc) med min moster och mina två kusiner plus en kompis till kusinen. Vi är hemma hos min morbror som även han har två barn. Just nu är vi tio stycken under ett tak haha, underbart. Här kommer vi att vara i ungefär en månad, under tiden här ska jag åka till Concepcion som ligger två timmar härifrån med kusinen och lämna lite saker hos min systers mans familj hehe, efter att en månad har gått och jag har återvänt till Santiago blir det att dra iväg till Viña del Mar!
Där ska biljetter till El Festival de Viña försöka köpas, om inte innan och då ska man sitta och dregla framför Felipe Camiroaga, the hot hot dude, live! Åh längtar längtar!
Två av kusinerna sitter där nere, men jag fick flyga upp då datorn höll på dö för batterierna, RIP. Så känner mig lite ensam haha.
Fyfan, det är SJUKT varmt här, ni skulle bara veta hihi. Okej, jag ska försöka vara lite social här i mitt underbara 2nd country höhö så vi kanske hörs senare idag! Smell ya later!

Kommentarer
Postat av: ivanna

ja e såååååååå avis på dig nuuuuuuuuuuu!!!!

2010-01-25 @ 12:15:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0