Tjena tjena!

Gud vad mina rubriker suger, dom är skittråkiga ju. Som min blogg haha!
Sitter och kikar på min facebook och ska snart börja spela igen, hihi. Sitter precis som förut med min tjej kusin haha, the two nerds. Imorgon ska jag nog börja ta bilder på allt och alla, börjar bli tråkigt utan bilder känns det som. Bloggar blir ju lite mer intressanta med bilder faktiskt.
Den 28 ska jag och tjej kusinen pierca oss! Ögonbrynen, HOOYA! Det är hennes födelsedagspresent från mig haha, hon fyller 19 år. Sen på fredag så bjöd hon mig att följa med ut och fira henne med hennes kompisar. Hoppas det går bra, så jävla blyg som jag är kommer det säkert gå trögt. Men det förklarade jag för henne, att jag har social fobi och vad det betyder, men hon sa att hon inte skulle lämna mig ensam (ofc) och att jag inte skulle oroa mig hihi.
Aja, nu ska det spelas ;)

Kommentarer
Postat av: Clarryy

Ögonbrynen? Hmm, hade för mig att du hade redan piercat dig där.. antar att jag misstog mig! Det låter som att du har det underbart amor, det glädjer mig! love yooou/ur bff

2010-01-27 @ 17:32:46 / URL: http://clarisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0