WITH YOU IN MY HEAD

Sådär ja! Skriver ett inlägg så otroligt sent, I know men började städa sen kunde jag inte sluta haha. Fixade hela rummet, sminkbordet och garderoben. Det är försent för att dammsuga så imorgon ska jag göra det och moppa golvet. Det luktar helt fräsch just nu då jag sprutade lite god lukt från en flaska "rumparfym" som köptes i stan förra året. Kan visa bild på det imorgon.
By the way läste en kommentar idag som jag fick..

Höhö, snacka om att bli rörd av någons kommentar. Vet inte vad som gör mig mer glad, att hon tycker att det jag gjorde var starkt eller att typ följer min blogg haha. Eftersom blogg/mail inte finns med så tänkte jag tacka dig här för din fina kommentar, det gör mig bara ännu starkare när det gäller det här med mina ärr så tack verkligen jätte mycket. Oj, hoppas också att det är lugnt att jag lägger upp kommentaren. Annars är det bara att kommentera igen så tar jag bort den!

Ska nu kika runt lite här på internet så skriver jag säkert ett till nattinlägg senare haha.
PEACE!

Kommentarer
Postat av: Anonym

det var så lite så! fortsätt med att vara den du är :). din nya design e skitsnygg, men nu har du inte uppdaterat på överlänge :( saknar dina inlägg hehe.

2010-08-11 @ 01:22:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0