MAD FOR NOTHING

"Sometimes we tend to be in despair when the person we love leaves us,
but the truth is, it's not our loss, but theirs,
for they left the only person who wouldn't give up on them."

Jag gör så dumma saker bara för att se om du fortfarande existerar. Hur du ser ut, fast jag ser dig framför mig varje dag. Fast jag tänker på dig varje dag. Det har gått sju månader och bara nyligen börjar du försvinna från mitt liv. Det gör inte lika ont, det bränns inte så mycket, det framkallar inte så många tårar längre, jag saknar inte dig lika mycket. Det är svårt att släppa taget helt, särskilt när du besöker mina drömmar så ofta. Jag är trött på det, jag är trött på att vakna mitt i natten med tårar och andnöd. Jag är trött att vara den som minns och den som mår dåligt pga dig. Jag har ändrats, till både det bättre och det dåliga, tack vare dig.
Jag måste sluta skriva om dig..


realease me, let me go.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0