29 maj 2010

What a day, what a day! Okej, det är inte så som jag har gjort en massa idag, typ, men det känns som jag har gjort tusentals grejer. Vaknade tidigt för att lämna tillbaka min systers åk kort till henne för att hon skulle till jobbet. Efter det var det familjerätten en snabbis, vi gick inte ens in eftersom vi hade tappat bort oss haha. Sen så var det lite småsaker som att köpa åk kort, träffa syster @ Wayne's, gå hem och laga mat och sen ut och träffa Lisa fisan. Bebis Clarisa stannade med Lisa i Jakan centrum och lämnade mig på stationen för jag skulle träffa någon i stan, teeheeeee haha. Tydligen var det en dejt? Jag är så jäkla nördig så jag vet inte vad som är en dejt och vad som inte är en dejt, men som sagt det var det..
Imorgon blir det igen! I think, man kan ju alltid hoppas annars? Saker kan ju alltid komma emellan, men okej ska inte vara så negativ höhö. Öhm, vet inte vad mer jag ska skriva, vågar inte skriva mer för då kan de skrika *stalker warning!!*, haha och det vill man verkligen inte. Kanske blir lite längre fram i framtiden?
Nej, nu ska jag sova. Är sjukt trött och det här inlägget är ändå effin' boring.



Natti natt, chao!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har så mycke att förklara nu älskling HAHA! Vem är denna mystiska man?

2012-07-20 @ 14:29:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0