awesome day

Wuu, vilken dag. Vart helt mysig faktiskt! Gick hem från syster och duscha för att sen träffa äldsta syster och hennes lilla bebish. Vi träffades i Wayne's Coffe och sedan gick vi till Max i Barkarby. Där hände det lite grejer, men det ska vi inte prata om. Inte nu, inte imorgon, aldrig haha. Efter det så mötte vi upp Lisa, Sara, Saras kompis och Jacke för "picknick". Senare kom Fabiola, Sandra, Erica och Patty och sist men inte minst kom sötnosarna Ava och Sabina. Vi var där ganska länge och jag frös som bara den och till slut så gick vi hem. Är helt galet trött så ska nog ta och lägga mig nu. Tror dessutom att lilla söta Clarisa har somnat här på sängen bredvid mig haha! Lägger upp bilder på idag imorgon, om jag hinner.

Cheers and good night peeps <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0