HAPPY DAY!

Yes, jag har internet igen! Yes jag hittade kabeln till hårddisken! Yes yes yes! Har inte skrivit på bloggen på ett jävla tag nu, det vet jag. Men det beror på att jag inte haft tillgång till internet förrän nu. Är i Concepcion igen, kom fram idag från Puerto Montt! Gillade Puerto Montt och Puerto Varas så himla mycket! Har inte gråtit så mycket här i Chile som jag gråtit i Puerto Montt. Jag kommer att sakna en viss person så himla mycket, får ont i hjärtat bara av att tänka på det. Bara av tänka när han stod framför mig och fällde tårar samtidigt som han bad mig att inte åka, att inte lämna honom. Oh, this is so wrong..men men.
Ska kika igenom lite bilder och i hårddisken nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0