Oh shit..

Är inte full, jo okej jag är det. De kom och vi körde olika drink spel och vi hamnade här. Fyra i soffan varav två kollar på datan och två håller om varandra. Jag sitter ensam vid bordet med en kopp te med mjölk och en macka med smör och skinka. Magen krånglar då jag ätit saker med laktos, dessutom med öl! GASER! hahah fyfan asså. Vill inte sova med de andra då det känns som om jag kommer att störa, föredrar att sova på soffan. Får försöka tvinga kusinen att låta mig sova ensam här nere med något som täcke. Har så ont i magen, herregud kommer typ dö. Nej nu ska jag försöka få bort dom så att jag kan däcka på soffan och vakna med värsta baksmällan. Dessutom ska man på födelsedag imorgon, min sysslings födelsedag. Rodrigos bror! :D

Nej, god natt nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0