Örk

Jobbigt att statistiken bara visar till den 30e april, undra om det är så för andra också eller om det är så bara för mig? Vaknade för typ en timme sen, var så otroligt trött och har ont i halsen. Är förkyld typ, neej! Blir snart lämnad ensam igen och ska då börja laga lite mat så jag kan äta något idag. Blir ris med stekta grönsaker, gott! Har också börjat tvätta lite kläder, fattas de mörka kläderna bara hihi. Skönt att börja röra på sig lite. Imorgon ska jag besöka morfar och morfars mamma innan jag åker iväg till Puerto Montt. Jag kommer inte tillbaka till Temuco för att jag ska stanna längra tid i Concepcion (blääh) och i Santiago. Okej, dags att röra på sig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow, hur gammal är din morfars mor egentligen? ^^

2010-05-03 @ 23:34:33 / URL: http://clarisaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0