åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååhhhhhhh

Här har man inte skrivit på ett jävla tag. Vågar inte heller, känner mig stalkad!
Jag har ont i ryggen, I wonder why! Höhö. Åååååååååååååååååååååååååååååååååååååååh allt är bara sååååå konstigt. Folk ska bara veta eller nej, snälla bry er inte. Det ordnar sig snart. Jag försöker klura ut vad jag ska göra och om jag gör det för dom rätta anledningarna.
Är dessutom irriterad. JAG VILL INTE SITTA HEMMA OCH KOLLA PÅ EL CLASICO!!
Jag vill sitta någon annanstans, men ingen gillar ju fotboll och jag vill liksom inte sitta där ensam och heja som en liten nörd. Not OKEY.
Åh allt känns bara bajs just nu. And for some reason, längtar jag till imorgon..

Fan dig! Ja du! :)



ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0