I'm losing my mind.

Jag sa "jag önska jag kunde visa hur mycket jag älskar dig", jag vet.
Men jag kanske borde ha sagt "jag önska jag kunde visa hur sårad jag är".



Klockarn är runt halv 7 och det är typ kolsvart ute. Var säker på att klockan var över åtta, men guess not.
Jag gillar inte när det blir mörkt för snabbt, fast jag älskar hösten och vintern väldigt mycket. Mest vintern.
Kan det vara för att jag känner mig som vintern? Okej, det där lät konstigt hehe men jag menar..
Kall, tom, ensam, mörk - som vintern är?
Det är så jag oftast känner mig, men jag antar att det är normalt för mig. It's my life.
Satt och bläddrade lite i min skrivbok som jag har haft sen 2008, det står så mycket i den. Så mycket skit ibland haha. Men varje gång jag läser något jag har skrivit när jag mått dåligt så får jag så ont i hjärtat. Det är så mycket skit som har hänt, jag har mått så dåligt. Jag tänker också att jag mår fortfarande som jag gjorde förut, inte lika ofta men tillräckligt ofta för att få panik. Jag vet inte om det var lättare innan, för då kunde jag få bort ångesten lika fort som den kom medan nu, nu måste jag stå ut med den. Känna hur den byggs upp inom mig och exploderar. Nu måste jag fälla tårar och stå ut med den. Och förut? Förut försvann den så fort jag ville att den skulle försvinna. Men konsekvenserna var inte trevliga, men men.
Nej..ska ta och kolla på typ The Office och få mig att le och skratta. Det är fan inte värt att må såhär när man kan kolla på sum funny shit haha.

Peace out, ha en fortsatt trevlig Sunday <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0