ask me if I give a damn.

Hemma! Och trött och seg. Så idag ska jag lägga mig tidigt! Imorgon ska man träna med Ava tihi. Ska snart smsa vilken tid, om det blir klockan 11 eller 12. Efter det blir det dusch osv och sen in till stan igen och kanske gå på bio. Försöker övertyga Armo att se på Resident Evil med mig haha. Jag älskar zombie filmer, speciellt Resident Evil. Milla är så grymt vacker också!

Innan stan har jag gått till skolan för att lämna in lite papper, snälla Lisa var med mig. Sedan följde jag med henne, Patty och Ava till centrum. Vart förvånad att Ava har skaffat en Tamagotchi haha! Ah, har nog glömt att berätta det. För en typ en vecka sen så köpte jag en Tamagotchi på OnOff haha, vart helt lycklig när jag insåg att de fortfarande såldes haha. Så nu har Avan en och Lisa köpte en idag!
Förutom det har jag fått kläder denna/förra vecka och ett par nya stövlar wie! Tänkte visa bilder så ni får se hur de är :)


As skön cardigan från Gina Tricot för 199kr.


Leggins, även dom från Gina Tricot. 99kr.


Balconette BH från Lindex för 129kr


Hipstertrosa för 69,90.

Har ingen bild på skorna än för DinSko's hemsida är typ as trög. Som deras säljare (;
Men det ska jag ta när skorna väl dyker upp här haha.
Nu ska jag äta och kolla på film.
PEACE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0