hello daddy, hello mom

W00t?!!
God kväll, kom hem nyss ja det gjorde ja. Har rullat runt med pöjken från Sickla till Nacka forum haha. Köpt jacka från H&M och en bok från Akademinbokhandeln. Fick även sms från läraren som sa att jag måste komplettera mitt arbete, suck. Så ska ta och göra det efter detta inlögg så jag bara får det överstökat liksom.
Har annars haft en bra dag, början va bra. När jag skulle säga hej då älsklingen så fick det inte så värst bra. Var helt nere. Massa jobbiga tankar om saker som händer i livet just nu, så jag kände mig inte alls bra. Riktigt nere. Väl i Tjejjours utbildningen gick det lite bättre. Vi pratade om sex, vilket vi inte gjorde haha. Det var snack om vaginan (!) eller som föreläsaren sa "fittan" haha.
Nej okej, ska försöka plugga nu. Skriver senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0