najs price (;

Kollade runt lite på internet efter drömbilar som jag vill ha när jag väl skaffar körkort och bil haha.
Finns sånna as schyssta bilar men jag är ändå helt såld på Mini Cooper haha.

Sen hittade jag en grym sida på internet som säljer begagnade bilar, bildelar och som även hjälper en att jämföra billån och bilförsäkring, helt gratis! Det är till för både privatpersoner och företag. Deras hemsida är enkel, så man behöver inte sitta i en timme för att klura ut hur du ska göra vad och vart du ska klicka, plus poäng där! Det slutar inte där, dom har även en blogg?! Klickade in mig där och läste lite, tydligen kollar även denna hemsida på ”Top Gear” också. På bloggen pratar dom, såklart, om bilar, bildelar, bensin osv. You name it and I bet you’ll get it!
Som om inte det räckte kan du även följa dom på Facebook, när du inte får nog liksom.
Ni undrar säkert vilken sida jag pratar om? Jag pratar om Sveriges största värderingssajt, dom som erbjuder både privatpersoner och företag rätta, pålitliga och fräscha fordonsvärderingar. Dom har över 5 miljoner värderingar varje år!
Kolla in priserna på allt, på bilar, på däck och kolla även in priser på bildelar .
Här får ni även två länkar till två värderingar Bmw m3 http://www.bilpriser.se/begagnade-bilar/family/23/bmw/m3 och Bmw m5 http://www.bilpriser.se/begagnade-bilar/family/24/bmw/m5 !
Jag rekommenderar starkt denna sida och det ska jag även föra över till resten av min familj och älsklingen som älskar bilar. Kommentera vad ni tycker vettja!


PEACE CAR LOVERS!

Kommentarer
Postat av: lisa

why do i have this crazy feelin att det är blogvertiser haha ? :D

2010-09-28 @ 08:28:29 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0