Det här är han.. eller va.. eller är.. Whatever, same shit. Fuck it.

"Brukar le typ varje dag de ingen vet då ere bra
man gör ju fel men inget som man faktiskt inte klarar av
så tuggar runt i hemmaplan sen drar man in mot gamla stan
hookar nåra hoes sen så ere väll typ dags att dra?
hoppas på de bästa nu med dagen som man alltid gör
knullar svenska lagen som har fuckat mig för bättre lön
eru skön be en bön
för dom som ayna spanar på,
en fitta är en fitta som en pajas klädd i blå"


"Träffade en brud hon va snut men hon va mogen
träffen känndes sjuk för ja va stenad och otrogen
berätta små historier som fick na att skratta
hon ville dra från krogen hem till kungsbacka
Så vi tar oss till tåget för att hinna med halv
"


"Man börjar nu ju växa, växa hela tiden
tänker nu på hjärtat dags att lugna sig med spriten
lungorna & njuren pallar inte mera
saknar den där bruden som fick mig att leva
pallar inte leta

har letat för mycke, måste nu gå vidare o hitta min nyckel
försöker vara nykter
ett litet tag fram vill befria mig själv och bli en ny man"


"Kom hit kompis, Kompis Kom nu hit,
En kompis kompis har köpt homies weed
Vi röker hela tiden o vi lägger de på gungan
en hel kasse braj men bara skunk i lungan
ögonlocken tunga
så lutar mig tillbaka får en blowjob av en hoe från södra jakan
hatar när ja vaknar

o älskar när ja sover så fort som ja vaknar så blir ja till en dåre
becknar röker hustlar dödar
varenda jävla ayna e riktiga bögar
slicka mitt arsle från höger till vänster
tar in en hel kasse till alla mina vänner
ingen vanlig svenne, har noll tållerans
någon kanske hustlat mig men horan blev ju hotad inte sant?
golare blir golade grovare o grovare riktiga förlora som inte har en chans"



Fuck this. Är det här han? Är det han?

FUCK this.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0