Monday 29th of August 2011

Ligger halvdöd på sängen och känner hur knasig magen känner sig. Ingen aning varför.
Idag så har det vart jobb, efter det gick man till centrum med mor och man och fixade ögonbrynen. Måste påminna mig själv att detta ska göras om typ varannan vecka för att INTE få lika ont som jag får varje gång jag gör det haha.
På torsdag blir det en najs dag, då blir det jobb och sedan ska man fixa håret! Woho!
2 lax kommer simma ifrån mig den dagen haha, men totally worth it för att få det gjort ordentligt och bra :)

Onsdag blir det möte med jobbet, inte ok haha. Får se om jag överlever.
Men nu ska jag fixa lite innan mannen kommer hem sen blir det massa mys!
ciao bellas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0