25 januari 2011

Sitter hemma hos mami och gör typ inget? Lånat pappas dator och funderar på vad jag ska ha på mig idag.
Mamma har så fina kläder, men jag kommer typ frysa om jag bara går med det jag har på mig just nu?
Har ingen ork att gå med mörka kläder heller och allt med färger är typ sommarkläder?
Vill ha färger i denna gråa värld! Får ta och fortsätta leta fram några kläder.
Har ju inga kläder här, nästan allt ligger hemma i Viksjö. Suck.

Tycker det är så synd att sånt här väder kan får mig på bajshumör. Det är även synd för de människor som måste ta skiten för mina humörsvängningar. Som, Jimmy haha. Stackarn.
Ibland undrar jag om han vet vad han gett sig in på. Jag älskar dig :)

Nej, leta kläder var det va? Och den försvunna minneskortet!!


Kommentarer
Postat av: One and only Jimmööh

Jag vet vad jag har gett mig in på och jag ångrar de inte en enda sekund ! Jag älskar dig och kommer alltid stötta dig och finnas där för dig oavsett vad de vet du älskling ! Dina humörsvängningar kan inte förändra min kärlek för dig ! Älskar dig



Din Man Jimmy Lee

2011-01-25 @ 16:05:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0