26 januari 2011

God eftermiddag!
Har nyss kommit hem till mamma från jobbet och ska snart ta en powernap för att samla ihop mina krafter haha.
Ska sitta barnvakt i Kallhäll från 18.00-ca. 20.00 och sedan blir det tåg till Jakan, möta upp min älskling och sen åka hem till Viksjö. Är så jävla sliten så det inte är sant haha. Bara längtar tills jag slutar jobba.
Jobba varannan dag eller någon gång i veckan går finemang, men två veckor + 2 dagar gör mig GALEN haha.
För mycket slit, för lite sömn, torra händer, bebis bajs, snor, hosta och nysningar i ansiktet på en. Usch och blä!
Dessutom är jag schjuuuuuk! Blir bara värre och värre, måste börja ta hand om mig själv fan.
Påminn mig att ta bilder idag by the way! Hihi nu när man har minneskortet liksom - duh.

Nej nu! Powernap ffs!

Kommentarer
Postat av: clar

Barnvakt till vem?!?!1 :D :D :D

2011-01-26 @ 20:53:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0