It's a wonderful world..

..not!

Okey, den funkar. Ibland.
Skriver lite kort, är trött haha. Har jobbat idag och när jag var på väg hem så handlade jag lite.
Köpte äntligen hårfärg. Har väntat på att göra detta i flera år men det har bara inte blivit av pga ekonomiska skäl haha. Senast i Chile men då hade dom inte blekningsmedel, iaf inte där jag letade. Vilket var typ överallt!!
När jag var typ 15, 16 år så blekte jag "underhåret" och lät mitt andra hårfärg ligga över.
Sen så visste jag att jag ville testa i andra fäger, som rött!!
Tänkte på Lisa när jag köpte den röda färgen haha (sowwe). Men nu blir det som sagt äntligen av.
Tar bild och lägger upp sen :)

PEACE!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hihihi gör inget tröttnat på rött för alla här miiiiiiiiiiiihih no more red for mi ^^

2011-01-31 @ 12:10:05 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0