22 juli 2011

Goder morgon!
Sjukt väder idag va? Det är varmt, men ändå inte. Lutar sig mer åt fuktigt, blä. Solen är ute nu men idag vid sex tiden på morgonen, då jävlar åskade det och blixtrade det. Har ingen aning hur jag vakna, antagligen tack vare min mardröm, men jag gick upp till fönstret och såg hur det bara regna och regna och regna.
Det var skönt att sova till det sen så tur att man kunde somna om :)

Idag har vi inget planerat, jag njuter av min semester. Längtar till härligare väder så att jag och mannen kan dra till "Lilla Jamaica". Längtar tills lönen kommer också, betala av lite saker (suck!!) och sen bara njuta av dom.
Spara i sparkonton och sen kanske dra på bio, grilla med vännerna. Bara njuta.

Nu drar jag, orkar inte skriva mer hihi :D
Ps: Nästa vecka blir SUPER Avan :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0