Back on track.

Guess which bitch is back, "the sweetest bitch you'll ever meet" hahaha!
Allting är finemang i livet just nu, inget att klaga över. Jag sa ju att jag skulle klara mig ur denna skit, as usual.
Aah, ni patetiska människor. Ni tror alltid att jag är så svag ;)
Är starkare än de flesta, särskilt DU. Ja DU som läser det här hahaha, ta åt dig slinka! :D

Nej okej, nu är jag bara elak haha.
Är halvt död, har sovit med två barn idag varav en av dom rörde sig som en liten tromb i sängen. Benen på mig, benen på sin syster, benen överallt. Slag i ansiktet av handflatorn haha, men det mysigt!
Tristan och Crystal kom hit igår för film mys och för att sova över.
Syster är nu här för att hämta barnen, men hon har däckat på sängen för att stackarn fick vakna klockan sex idag för att åka in till S:T Eriks Ögonsjukhus.

Idag ska jag och älsklingen bara njuta av varandra, mysig eftermiddag och kväll.
Kanske äta ute, ha det mörkt med tända ljus hemma och bara ta det lugnt.
Ni vet hur det (;
Eller nej vänta haha det gör ni inte :D
Ciao loners!

Sweetest bitch aliiiiive. Hahah "New Jersey Sam"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0