People they don't know

Alltså, jag kom på att jag inte skrivit något vettigt på ett bra tag!
Förlåt till er som klickar er in här en gång om dagen för att se om jag skrivit något haha, sowwy!
Som ni har sett åkte jag och mannen iväg till Grekland för två veckor sen, vi kom hem för exakt en vecka sen. 
Ni kan förstå min depression när jag ser detta väder här i Svealand. Jag fick 40 graders värme, solen sken till klockan 20.00 om inte till senare varje dag. Så kommer man hit, suck.
Vi åkte alltså till Rethymnon för en veckas semester och mötte helt underbara människor där! Vi blev förälskade i staden tillsammans och vi lovade varann att åka tillbaka hit igen. Det ska bli vår semesterort, hihi.
Så jag har legat och funderat, kanske åka under nyår? Under min och Jimmys födelsedagar? 
Vilket iofs inte är långt från nyår haha, jag fyller ju år den 5e och Jimmy den 2a januari. Kunde inte ha valt en mer perfekt partner, thanks ;)
Som sagt, vi hade det underbart där och vi har även kontakt med dom som jobbar där fortfarande. Våra kära, älskade vänner. Helt otroligt hur det finns så vackra människor kvar i denna värld.
Jag trodde ALDRIG att jag skulle möta sådana människor i mitt liv, så vackra så det inte är sant. Väldigt svåra att hitta här i Sverige, väldigt svåra att hitta i Jakobsberg. Dom är utdöda i Jakobsberg haha, rena vackra människor.
Jag känner några väldigt få människor som jag kan kalla vackra pga av deras personlighet, resten är bajsklumpar i mina ögon haha. 

Nu ska jag prata med mannen om min fina idé till vår nästa Rethymnon resa och även säga min dröm till honom! :D

P.s: Ava jag måste snacka med dig och berätta om allt! :D

Kommentarer
Postat av: Ava

GAH! längtar att få höra allt haha ! :D

vill du ses någon under nästa vecka ? :)

2011-07-21 @ 23:34:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0