A comfortable Sunday.

En helt chill söndag har det vart idag. Jag har planterar lite grejer på altanen och sedan tagit det lugnt hemma.
Igår städade jag så det är inget viktigt jag måste tänka på idag, woho! Precis som jag ville det ;)
Hemma luktar det nybakat, har en sockerkaka i ugnen hihi.
Har även spelat C.O.D med mannen och snackat om Amsterdam.
Det är så att vi bajsar snett på Grekland i år och åker iväg på äventyrsresa till galna Amsterdam.
Man har ju pratat om detta förut men när jag läste Manous status @ fejjan blev jag lite till mig, så vi får hoppas att det blir av!
Skulle bli najs att åka iväg någonstans i sommar iaf! :D

- Nu ska jag testa min goa sockerkaka och ta't lugnt med Jimmö <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0