Blööh

Försöker ändra min blogg men det typ funkar inte? 
Har tappat tålamodet just nu, så ska bara vila från det här innan jag typ får adhd haha.
Är trött, gick aldrig tillbaka och la mig så ah inte kul. Måste få in i hjärnan att jag måste jobba imorgon och på fredag.



Min hjärna är trött också, fan.
Jag känner mig hur sliten som helst. Känner mig hemsk, död, ful, tjock haha.
Ja, jag känner allt det negativa man kan känna sig.
Och snälla, ingen "du är vacker" för det orkar inte jag höra. Skippa skitsnacket.
Särskilt när man har sagt "du är sååå vacker, väääärldens vackraste" till tusen personer.
Vad blir jag då? 1001 personen som får höra skiten? Så hmm, inte alls vackrast i världen utan den 1001 vackraste i världen :D

Kommentarer
Postat av: Lisa

men sluuutaaaaaa right back at ya damnit!! p.s enligt mig är du den tredje vackraste personen i världen! harsh reality buhu hahahahahh pyss pyss, först kommer ludacris (döh vad tror du hähäää) sen en osman (A) och sen duuuuuuuu duuuu duuuuuuuuuuuuuuu!!!! <3 love yooooooooooouuu



2011-03-23 @ 21:56:59 / URL: http://sumthin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:




RSS 2.0